Merhaba 8 haftalık hamıleyım dun kanamam oldu cok az acık pembe hastaneye gittim muayme ettıler dusuk yok ama tehlıkesı olabulır dedıler bsey demedıler net daha sonra da kesenın yanında kitle var dedıler daha once doktorum gormemısti ama daha once yasayan varmı acaba