Ozge5500 Annişler doguma az kaldi saçlarımı boyatmak istiyorum boyatan varmı acaba sonrasın da bebekte sorun yaşayan bide hangi markaya güveniyorsunuz.
Selma33 Ozge5500 ben boyuyorum bitkisel gratisten alıp köklerine fazla inmiyorum green therapy doktoruma sordum bu şekilde yaparsan olur dedi bende 29 haftalığım 3 hafta önce boyadım
Egemenim64 Ozge5500 Doğal boylarla boyatan arkadaşlarım oldu canım herhangi bişiy olmadı onlarda ama ben boyatmadım
Ozge5500 mucizemmmmmmmm 34 haftadayim cnm yani eltiminkini boyamistk bi sorun olmadı ama genede burayada sorayim dedim
Beyazmelekkk Selma33 bende o markadan alıp boyamak istiyorum kendim . Ama buraya post açmistim kuaföre boyat dediler . Kendi saçım siyah doğal hiç boyanmadi. Bende çikolata kahvesi gibi bir renge boyamak istiyordum evde yapamaz mıyım ya :((
Ozge5500 Beyazmelekkk bnde evde boyamak istiorm malum zatn kuaforler de kapalı yasaktan bimde varmidir baklm bi 🙈
busrazkt Ozge5500 ilk üç aydan sonra organik boya şartıyla boyanabiliyor diye biliyorum fakat boyama taraftarı değilim.
Deletedmom23234 Ozge5500 Aman siz Boşverin onları 😅 Hepsi başımıza doktor kesiliyor ya 🤭 doktorunuz izin veriyorsa, bir riskiniz yoksa boyayın tabii ki. Ben de 1 ay önce 19 haftalıkken boyamistim hiçbir sorun olmadı çok şükür 🙏🏻
Ozge5500 Deletedmom23234 aynen ole haklısnız 😂 doktora henüz sormadim hani bi rahatsizligimda yok o zmn boyatim gitsin 😂😂🙈
Daphnemerve Deletedmom23234 kesinlikle katılıyorum doktorum banada öyle dedi sıkıntı yaşamadım çok şükür
Deletedmom23234 Ozge5500 Ay yok doktora sormadan boyamayınn🤭 belki bitkisel boya ile boyayabilirsin veya şu aydan sonra boyayabilirsin der 🙏🏻❤️