Ozge5500 asıl sen boş yorum yapma , boş beleş laf ebeliği yapıyorsun gelmişsin Burda saçma sapan bi yorumu savunuyorsun .
Kusura bakma hiç kimse görevini yapan polise tribini çekiyoruz diyemez.. bı sıkıntısı olduysa açık ve net yazar geçersin. Olay her ne olursa olsun yasak vaktinde o insan orada işini yapıyor …