mucizemmmmmmmm Kizlar bebeğim günde iki üç kere felan ya sağa yada sola topluyo kenidini ve çok sertlesiyo 30+2 haftaligim. Bu arada normalmi bu haftalarda olması erken doğum riskmde var
Haydinn mucizemmmmmmmm bende de oluyor canım bende 30+2 yim magnezyum vermişti doktorum birde hareketlerinde azalma yoksa bi sıkıntı yok demişti
Haydinn mucizemmmmmmmm benimde çok değil canım ama hareketlendiği bi an 1 saat içinde 10 hareket sayabiliyorsan iyi olduğunun göstergesi korkmanı gerektircek birşey yoktur 🙏 magnezyumun faydasını ben gördüm kullanmıyorsan doktoruna söyle yazsın kullan