Acemi_anne04 Kızlar dün geceden beri sancılarım ve suyum geldi biraz bende acile gittim doğum başlamış dediler 1 cm açılmam varmış sizce doğum ne zmn olur ne yapmalıyım doktor eve gönderdi evde sancını çek kanama falan olursa gel hemen dedi
miraninannesi1 Acemi_anne04 Çömel kalk sürekli bir yerden tutunup merdiven in çık inşallah olur açılman canm Allah yardımcın olsun bir sancida kurtul .
miraninannesi1 Acemi_anne04 Doğumun başlamasi açılmanıza bağlı ama dikkat edin suyunuz azalırsa riskli olabilir
Aysegultkk Acemi_anne04 bende 2 gün önce gittim açılman var dedi yatış istedi ama ben eve dönmek istedim ağrıyı evde çekmek için ama sancılarım hafifledi yani rahmimde batma oluyor kasık ağrılarım ara ara oluyor suyum da gelmedi nişan da bakalım bekliyorum
Acemi_anne04 miraninannesi1 onları yapmaya başladım canım dün geceden beri sancılarım artıyor ama benim nişanım da gelmedi
Busraanurr Acemi_anne04 nişan gelmek zorunda değil sancın sıklaşırsa git ayrıca suyun gelmeside senin için sorun olur suyu bitti zaman Doğumun zor olur bence suni sancı başlatmayıda düşünebilirsin ama riske atma
Acemi_anne04 Busraanurr sancım artıyor yürüyünce ama doktorum hiç suni sancıdan bahsetmedi kendi sancın var sıklaşınca kan ve suyun tekrar gelirse gel dedi
Acemi_anne04 Aysegultkk beni yatırmadı sancımda var evde çek dedi alt karnımda ve rahimimde çok ağrı oluyor çocuk çıkıcak gibi
Aysegultkk Acemi_anne04 squat yapıyorum merdiven inip çıkıyorum ama şuana kadar herşey aynı inşallah sağlıcakla bir avazda yavrularımızı kucağımıza alırız🌸 Allah yardımcın olsun💐