Yagmurgel2020 Kızlar benim vücudum kiloya çok müsait değil etim sıkı bu yüzden çok çabuk çatlama olabiliyor kalçamda var biraz , siz hangi kremi kullanıp çatlamadınız birde vücudunuz benim gibi mi eğer kiloya müsaitse onlar çok çatlamıyo zaten 🙏🏼
Glbnpk Yagmurgel2020 ilk 20 hafta Hindistan cevizi yağı ve bioderma atoderm ciltler için yatıştırıcı krem kullandım. 20. Haftadan sonra bio oil kullanmaya başladım şu an 32. haftadayım. Herhangi bir çatlağım olmadı.
Bbcln2913 Yagmurgel2020 Bence bu işin kremler ve yağlarla asla alakası yok. Annem, teyzem, anneannem karınları hep harita gibi ben de o yolda ilerliyorum çok fazla çatlağım var düzenli olarak yağlar sürüyorum masaj yapıyorum ama çatlıyorum. Bence bu güzel bir şey bebeğimizin biz de bir izi gibi..
Seliner Yagmurgel2020 ben de lierac kullanıyorum canım. Her duş çıkışı mutlaka bebe yağıyla yağlanıyorum. Onun dışında her gün lierac. Şimdi saf hindistan cevizi yağı aldım. Hamile bi arkadaşım önerdi. Ona da başlicam. 6. Ay bitti çünkü hızla şişmeye başlarım da çatlarım diye korkuyorum. Arttırıcam yağları. Suyu ihmal etmemeye çalış bir de. Umarım çatlamazsın/minimum çatlarsın.
Sedarif Yagmurgel2020 Bünye meselesimi bilmiyorum ama 31+3 haftalık hamileyim sadece başından beri badem yağı kullanıyorum henüz hiç çatlama yok 😊
Denizcyc Ben daha 24 haftalığım lierac kullanıyorum. Kuzenime sordum ilk çocuğunda mustela ikincide lierac kullandım hiç çatlamadım dedi. Genetik kısmını sordum. Annem çok çatlamış bende yok dedi. Ki kendisi doktor herhalde işe yaramıyor olsa bilip söylerdi 😊
Yagmurgel2020 Denizcyc evet mustala ne lierac çok pahalı ve yengem lierac kullanıp çatladı o yüzden biraz düşündürücü oldu benim için 😢
Yagmurgel2020 Seliner yaaa Hindistan cebizi yapı iyi fikir bende var ama yengem lierac ile çok çatladı ona biraz ön yargılıyıö 🥲 çok teşekkür ederim