Nur_2013 Çankırı devlet hastanesinde doğum yapan var mi şuan muayene için özele gidiyorum ama doğumda devlet hastanesine mi gitsem ki diye düşünüyorum devlet hastanesinde doğum yapan doktor önerisi olan var mı
Guldenur Nur_2013 canım ben de özele gidiyorum ama arkadaşım ilk doğumunu devlet hastanesinde yaptı Yüksel beyden çok memnun kaldı şimdi ikinciye hamile ve ona gidiyor yine
ideemirel Nur_2013 su an orda değilim ama oralayim karatekinde devlette hiçbir farkı yok büyükşehirlerde evet çok fark ediyor ama Çankırı’nin özeli zaten devlet gibi
Guldenur RH38 arkadaşım sezaryen olmuş memnun şimdi ikinci doğum için bekliyoruz doğuma 2,5 ayı var inşallah bu doğumunda da memnun kalır
ideemirel RH38 var evet bı sıkıntısı olmamıştı şu an ama orda olup gormedigim için doktor hakkında yorum yapamam ama hastane bence sıfır fark
ideemirel Anneyizbiz Hayır orda yaşamıyorum su an ama çevremde tanıdıklarım var devlet veya karaketin fark etmediğini soyliyolar
Anneyizbiz ideemirel ya şey merak ettim kara tekinde yeni doğduğunda bebek test yapıyorlar topuk kanı felen alıyorlar ya onlar da doğum ücreti içinde mi yoksa ek ücretli mi onu merak ettim var mı bilginiz acaba
ideemirel Anneyizbiz Maalesef bilgim yok ama benim olduğum şehirde özeel hastanede bebeğin ilk kontörlü de dahil bence bütün özeller böyle siz arayıp sorun isterseniz