duyguyunus bu oran çok fazla. Ben gebe olduğumu öğrendiğim an bıraktım ve ikinci gebeliğim hala ağzıma sürmüyorum. İrade meselesi, ablam çok fazla içiyordu ve bırakamadı. Doktoru kendini çok fazla strese sokmak da bebeğe zararlı, bırakma ama günde bir kaç taneden fazla asla içme dedi. Çok az içti, sağlıklı bir bebeği dünyaya getirdi, ama biz öyle sanıyorduk. Bi kaç yaşını geçtikten sonra astım olduğu ortaya çıktı ve 9 yaşına kadar ilaç kullanacak. Çok zararlı bebeğine bu yüzden anlatmak istedim. Bırakamıyorsan lütfen azalt kendini tutabildiğin kadar tut.. umarım bırakırsın en kısa sürede, şimdiden kolay hayırlı doğumlar cnm 🙏