Essa33 SudeSelennnn 14 haftalığım hamile olduğumu unutuyorum bazen ama hemen cinsiyeti öğrensemde alışveriş yapsam heyecanındayım ☺️ Siz ne hissediyorsunuz 🌺
Dareyn SudeSelennnn 35+5 im. Sezaryan olacağım için 18 günüm kaldı. Beşiğini hayal edip içine koyduğumu, falan hayal ediyorum. Hareketlerini hayal ediyorum. Aldığım kıyafetleri giydirmeyi hayal ediyorum. Ona sımsıkı sarılmak ve çooook sevmek istiyorum 😂❤️Bu aralar aşırı derecede düşünüyorum. Evet belki tecrübeli değilim ama sevgim konusunda sonsuz bir sevgi vereceğim inşallah ❤️
aslannaz21 SudeSelennnn 36.ci haftadayim 2.gebeligim kizim var 8 yasinda oğluşumu bekliyoruzz inanilmazz sabirsizim bazen diyorm 37.ci haftayi tamamlim gelsin artik bazen diyorm az daha dursun bi tuhaf duygular icindeyim bende anlam veremedim kendime esimde diyorki kizimiz var bu duyguyu tattik erkek bebek duygusunu tatmak icin sabirsiziz dedi kendi neredeyse 9 dogurcak ta😆😆😆😆
Omerhatice SudeSelennnn 32 hafta yanımda oğlumla birlikte aşırı heycanli sabırsız bir yandan çok fazla duygusal bir dönemdeyiz 🥰
SudeSelennnn Essa33 ben 37+2 oldum artık bir an önce doğurmak ve kokusunu içime çekmek istiyorum. Aşırı heyecanlıyım 🙈🌸
SudeSelennnn Dareyn gözümü kapatıyorum doğum düşünüyorum açıyorum doğum düşünüyorum aynı sizin gibi hayaller kuruyorum bakalım hayırlısıyla aliriz inşallah kucağınıza 🙏❤
Kumru_ Dareyn Ya ben oğlumda aldığım eşyalarını izlerdim hep. Annem doğuma yakın gelmişti eşyalara baktım el kadar örgüler nasıl yani şimdi bunu mu giycek falan oluyodum inanamiyordum☺️Çok güzel duygular. Sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah. Dünyanın en enn güzel şeyi evlat💚💚
SudeSelennnn aslannaz21 ayy maşallah ne kadar güzel bir kız bir oğlan rabbim size bağışlasın evlatlarinizi
Kayaes SudeSelennnn ilk gebeliğim 28 haftalık olduk kımıl kımıl hareket etmesi bile beni öyle mutlu ediyor ki şimdi böyleyse doğunca nasıl mutlu edecek kim bilir 💕💕😍🥰 Allah dileyen isteyen herkese nasip etsin
Aynur-13 SudeSelennnn 21+3 deyim oğlum son 3 gündür çok çok hareketli 14.haftadan beri hareketlerini hissediyodum ama artık dışarıdan da görülüyor bugün ilk videosunu çektim çok garip ve bugün ilk anneler günüm eşim arkadaşlarım ve ailem kutladı daha çok içime işledi annelik duygusu ❤️
SudeSelennnn Aynur-13 Hareket etmesi bir anne için çok özel bir durum. Allahım isteyen herkese nasip etsin 🤲
Mehdisram Oğluma hamileyim 24+3 , annelik duygusunu çok seviyorum ama en çok ilk oğlumun kardeşini nasıl karşılayacak ve aralarındaki bağı görmek şahit olmak için sabırsızlanıyorum. ☺️
Aydan20 7ci haftadayız, içimde o kadar büyük bir korku var ki, her an bişey olucak diye çok korkuyorum. Kahverengi akıntım var,1 hafta hastanede yattım. Şimdi evdeyim ama çok korkuyorum. Bütün gün dua ediyorum🥺
mucizemmmmmmmm SudeSelennnn 30+2 aşırı sabırsız erken doğum riskm var nasıl olucak neler olucak çok merak ediyorum