Merhaba anneler öncelikle hepinizin anneler günü kutlu olsun 💐🥰
6+1 haftalık hamileyim daha dün hiç belirtim yok acaba sorun mu var diye kendi kendime hayıflanıyordum 😒(henüz kese ve kalp atışı duymadık salı gideceğiz) sahura mide bulantısıyla uyandım. Uyudum 2 saat sonra tekrar yine uyuyup uyandım aynı 🤢 bende maalesef bel fıtığı var ve biraz ileri durumda zaten bel ağrım oluyordu bu mide bulantısından sonra afedersiniz ıkınıp öğürmekten belim çook kötü durumda ve daha başındayım bulantı devam ederse ne yapacağım hiç bilmiyorum 🥺 Aranızda bel fıtığı olup hamile olan var mı ? Nasıl bir çözüm buldunuz ? Hamilelikten önce korse takıyordum bi nebze rahatlatıyordu şuan korse de takamıyorım önerilerinize açığım teşekkürler 🙏🏻💐