Pnrusac 39+6 haftalığım kasıklarımda hafiften adet sancısı gibi sancı var kasılmalarım oluyor ara ara belimden sancı geliyor acaba doğum sancısı mı ki😒🤓
Hacersolmz Pnrusac evet canım hastaneye gitmeni öneririm bendede oldu ben kontrole gittiğimde nst sancı çıktı
Bernabadeberra Pnrusac bırz evde beklemenı tavsiye ederim devam ederse sancım gıtmelısın inşallah acılmanda olur sag selım kucagına alırsıniki dogumumdada evvde bekledım bıraz hastaneye gıttıgımde 1 saatte dogurdum
Mom726272 Pnrusac dk tut düzenli Bi şekilde bel ve karnın ağrıyıp kesiliyo muş gibi oluyorsa sancıdıe suyun gelmediği sürece doktora gitme ben 5 dk da bir sancı geldiğini anlayınca gittim 4cm açılmayla yatış yapıldı
Ftmasanli Pnrusac adet sancısı gibi olur zaten hafta günümüz 11 nisanda doğum yaptım sancı aralığı düşerse hemen gidin hastaneye
Mom726272 Bernabadeberra ne güzel valla ben 4 cm le yatış yapıldı gece 1.45 ti ertesi günü 10.30 da doğum oldu 🙈