ogluileannesi Kızlar 4+5 im şu ana kadar hiç belirtim yoktu fakat bugün başımı zor tutuyorum baş dönmesi var :(( sizler ne durumdasınız
Myomluanne ogluileannesi ben de 5+4 ettim hiç öyle bi sorun yaşamadım canım ama korkma sonuçta beklenen belirtilerden belki bişeylerin yolunda gittiğine işarettir :)
Gzde218 ogluileannesi merhaba ben de 5. Haftada öğrendim ama hiç bir etkim olmadı sadece halsizlik ve uyku hali devamlı. Korkmanı gerektirecek bir durum yok sanırım 😁 yavaş hareket etmenizi önerebilirim 😁
poyrazinannesi3547 Bende 5+1 bayramdan sonra gtcem doktora sadece kan ve idrar testi yaptrdm karından görünene kadar gtmek istemiyorum açıkçası Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 2 düşükten sonra daha bi endişeliyim