Annelikyolculugum Merhaba arkadaşlar Ankara şehir hastanesine gidip memnun kalan var mı ? hangi doktora gittiniz ?
Gmzclb Annelikyolculugum ben şuan yatılı hastasıyım bende memnunum özelde takipteydim valla burasıda herşeyi yapıo içim acıdı verdiğim paralara yazık günah dedim
Ayse7912 Ben gidiyorum gayette memnunum doktorumda Necati Hançerlioğlu çok iyi gayet güzel ilgileniyor Güler yüzlü.