Sedasmsk çok sağolun amin inşallah 🤲🏻🥰 fotoğraf çekimi ilk önce doğumhane de çekiyorlar. Sonrasında odaya cikinca geliyor fotoğrafçı. İşte ertesi gün şu saatte gelicem hazır olun diyor. Kendiniz hazırlanıyorsunuz. Odada çekim yapıyorlar. Bu arada refakatçi sıkıntısı yok. Benim hem eşim hem annem rahatlıkla durdu yanımda. Hatta ara ara kardeşim de geldi yani hiç sıkıntı yapmıyorlar. Hemsilereler ebeler de çok iyi ve ilgililer. Sık sık odaya geliyorlar ilgilenmeye