Asdfkgl aman niye olumsuz düşünelim Allah’ın izniyle kavuşacağız illa ki zor olacak kolay değil ama sonunda 9aykık bekleyiş bitiyor kavuşmaya odaklanmak lazım çok şükür hamile olmak nasip oldu kavuşmakta nasip olsun insanlar o kadar uğraşıyor bebek sahibi olmak için Allah bize nasip etmiş sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin olumsuz düşünmeyelim bol bol dua edelim acıya kendimizi şartlamayalım yeter insan ne yaşayacağını önceden bilemez en azından benim gibi ilk gebelikse 😅 o yüzden onun zor oldu diye benim zor olacak değil bilmediğim şey için kendimi korkutamam😅 bende ki rahatlık 3çocuk doğurmuş birinde yoktur kocam benden daha tedirgin 😂