Sulenur98 Elifadgzl sürekli halsizlik baş ağrısı sersemlik regl olucakmış gibi kasık ağırsı gögüslerde hassasiyet 🤭
papatya56 Adaa8905 Benımde 9 gun var adet olmama sarı akıntımla beyaz akıntım oldu acaba oldu mu dıye merak edıyorum bekliyorum
Cagtanee74 İlk olarak beyaz akıntı yaşadım baş ağrısı kasık ağrısı az az adet olacakmış gibi uzun süreli değil bende çok ama çok şişkinlik oldu normalde adete yakın ishal olurdum bu ay kabız oldu 😟 sırt ağrılarım oldu veeee bugün adet gecikmesinin6.günü testler yaptım çıkmadı tavsiyem böyle bi belirtiniz varsa kan testi en iyisi net kesin sonuç için benim testlerimde çıkmadı yarın kan vericem rabbim herkese nasip etsin inşallah 😊
ConfusedMom Cagtanee74 bende de aynı belirtiler var. Test yaptım çıkmadı yarın gidip kan vericem. Hadi hayırlısı olsun ikimiz içindee 🤲
Nrggzr Cagtanee74 sabırlısın ben olsaydım kan vermiştim bir gün gecikse bile heyecandan yerinde duramazdım
Nrggzr Kasık ağrısı,baş ağrısı ,halsizlik ,gaz ,kabız ve bel ağrısı son üç gün üç ay gibi geliyor inşallah olmuştur bu sefer🙏🏻
Eybi Regl olacağım zannediyordum. Hatta gece olurum diye baş ucuma ilaç koyup uyuyordum. Artı göğüs hassasiyeti. Onun dışında uykusuzluk mide bulantısı vs yaşamadım. Adetim geçtikten 4 gün sonra test yapmıştım
Bfduam Eybi regl olacağını normal kasık ağrısından mı, sanki adet sökülecek gibi hisle mi düşünmüştün?
Cagtanee74 Nrggzr aslında değilimm eşimin başının etini yerim gidelim test al diye ama çıkmicağını biliyorum evde yaptım çıkmadıda 🐣hayırlısı olsun hepimiz içinn
Nurciv Enisermgl aaa ayak üsümesimi dediniz Bunun fizyolojik sebebi nedir gebelikte? Bende Gecen oldu yere basamiyodum donuyodu ayaklarim. Suan elim ayagim terliyor Su gibi belirti olabilirmi sizce?
Enisermgl Nurciv gebeliğe hazırlamak için damarlar genişler daha çok kan pompalarmışşş ben gebeliğimi öğrenmeden 1 hafta önce öyle bir grip oldum ki anlatamam vücut direncim düştü baya elim avucum vücudum sıcak ama ayaklarımı bir türlü ısıtamamıştım 1 hafta geçti gribi atlattım hamile olduğumu öğredim
cigdemmacr Benim kasıklarım ağrıyodu idrara çok sık çıkmaya başladım hep regl olcam sandım bazen ped bile taktım ve çok akıntım vardı hatta sarı renk olduğu için ben enfeksiyon olduğunu düşündüm 🤗
papatya56 cigdemmacr Canım benımde adetıme 9 gün var üç gun once sarı akıntım oldu enfeksıyondan oldugunu zannetmıyorum bugunde orucluyum 7 8 kere ıdrara cıktım acaba hamilelik belırtısı mı yüzümdede sıvılce çıktı