Kbryns0131 Arkadaşım allattan muayene oldu 37 haftalık sonra kanama olmuş kaç gün sürer bu kanama yasayan varmı
NeeSalman Yaşadım ama doğumumu hızlandırmak için doktorum yapmıştı. Açılmam 6 cm’di. Kontrol ederken önceki muayenelerinde yapmadığı kadar parmaklarını hareket ettirdi ve kan geldi azcık canım da acımıştı. Ama önceki çatı muayenelerimde hiç olmadı.
Latifealkn NeeSalman çatı muaynesi yaparken yanınızda eşinizde oluyormu biz yeni evliyiz biraz çekiniyorumda o yüzden sordum
Kbryns0131 Bunun ilk canım çatı muayenesi yapmışlar Sabah kan gelmiş onlarda çatı muayenesinden dolayı ya kaynaklandığını söylemişler galiba hala kanaması sürüyor o yüzden o da endişelenmiş hani bu birkaç gün sürebilen bir şey mi diye
NeeSalman Latifealkn canım o mahrem bir alanda oluyor yani muayene yapılan yerle doktorla oturup konuştuğun yer arasında ya paravan gibi bir şey oluyor ya da ince bi duvar. Normal ultrasona bakarken eş geliyor ama çatı muayenesinde eş masanın orada oturuyor görmüyor sizi.