Henüz doğum yapmadım reyhan hanım net bi doktor ben çok fazla pışpılanmayı sevmiyorum.. Ama işinde çok iyi herşeyi net bir şekilde anlatıyor asla seni tereddüte bırakmıyor attığım bütün mesajlara cevap veriyor.. birde asla seni telaşlandırmıyor.. olmayan birşeyi söylemiyor yada korkutmuyor .. ben memnunum :)