fatmanuruslu42 Fidan1 özele gidiyosan ve bebek gosterırse ogrenır sın canim bende 11 haftada ogrendim
Dilekcakiroglu Fidan1 öğrenebilirsiniz ama yüzde yüz kesin olmayabilir 15-16 ya kadar beklemekte fayda var ☺️ Çünkü benim 11+4 te yüzde 80 erkek dendi 16. haftada kız olduğu anlaşıldı
Kbra_em Fidan1 12&16da doktorumuz kız dedi 20de erkek dedi :) yanılma payı oluyor erken haftalarda… Şimdi detaylıyı bekliyorum netleşsin alışveriş yapmak için.
Shylaaa Benim 11+3 te kuyruğu kaybolmuştu yerim ne kadar küçük miniğim. Bana kız demişti değişmedi sizinde kız gbi sanki erkek erken sekillenirmis ☺️
Babyiveannesi Shylaaa https://resimyukle.io/r/Y3k05qpDIy banada bakabilir misiniz burda henüz daha 9+4 haftaliktim
Jelibonlubonibon Shylaaa nasıl yani ? 11.haftada cinsiyeti görüp söyleyebilirler mi ? Ben 11+2 olucam yarın ve kontrolüm var cinsiyeti öğrenme ihtimalim var mı yani ? ☺️☺️☺️🥰🥰
2inciannelik Shylaaa şu an kaç haftalıksınız acaba . Bana da 11 de kız gibi dedi ama Ümit vermedi acele etme dedi . Değişmez inşallah benim de
Burcudunya Babyiveannesi erkek bence kuzum cunku erkek bebekler kiza göre çabuk sekil topluyor 9 haftakijtj benimde böyledi resmi erkek cikti
Babyiveannesi Shylaaa teşekkür ederim canım baktigin için valla bilmiyorum kız erkek fark etmiyor sağlıklı olsunda ama merak ediyoruz işte 😁😁
2inciannelik Jelibonlubonibon tahminde bulunuyor ama sana Ümit de vermiyor acele etme diyor ben gittim kız gibi dedi ama net değil dedi inşallah değişmez öğrenirsem size yazarım siz de fotoyu atın buraya bakalım anlayanlar da yorum yapsın
AhahHbzhz Jelibonlubonibon 11+5 de net söyledi posizyon çok uygundu gösterirse bebiş öğrenirsin doktor da emin olursa tabi :)
Shylaaa Babyiveannesi öyle valla insanın gönlünden illaki geçiyor bir şey ama sağlıklı olması en önemlisi tabi ☺️
Shylaaa 2inciannelik 17+2 yım. 11,12,14 te kız dedi 17 de de değişmemiş kız kesin dedi ☺️ sağlıklı olsun da 🤲🏻
Shylaaa 2inciannelik 17+2 yım. Ben hep erkek hissediyordum bu hafta kesin mi artık dedim pozisyonu da uygundu kesin kesin dedi değişmedi. Sizin de değişmez inşallah sağlıkla ❤️
Babyiveannesi Nurklc38 ama ben şuan 12 haftalığım en son gittiğimde çekilmişti o ultrasyon resmi canım
Babyiveannesi Shylaaa aynen tabikide Allah gönlümüze göre ve hayırlı eli agayi düzgün evlat nasip etsin inşallah amin