Merhaba,
Henüz çok yeniyim 6+3 ve henüz doktor muayenesi olmadım. Doğum konularından da çok tırsıyorum😅
MEDİPOL PENDİK - ADATIP- MEDİCAL PARK PENDİK
Üç hastane arasında kaldım. Medical gereksiz pahalıı. Diğer hastanelerde de hiç doktor bilmiyorum 🤷🏻♀️ DESTEK BEKLİYORUM😩