Banuboyraz Kız bebek için isim onerilerinizi bekliyorum kizlar. Eylül düşündük mesela hangi isimler yakışır? Ya da siz olsanız ne koyardınız?
LawyerEce Banuboyraz Kızçemin adı Bade Alâra ♡ 3. Ye hamile kalırsam ve o da kız olursa Lidya istiyorum. Eliz, Öyküm, Beril, Deniz, Beste, Cansu, Doğa bunlarda hoş. 🌸
badeilemerve Banuboyraz Benim kızımın adı Bade olacak eğer bir kızım daha olursa ona da Dila adını vereceğim. Ikisi de çok güzel çok oturaklı ve anlamları aşk olduğu için bayılıyorum
Minesimsek12 Benim kızım olsaydı masal yada Kumsal koycaktim ama oğluşum olck Allah nasip ederse bidahkine
Selinbati Banuboyraz benim kızımın ismi eliz Balım ve çok severek koymuştum ismini 🥰 ama bir kızım daha olursa ismini lina koymak isterim 😍