greybrde Kghkflfk büyüğünce sarkıyor bende hiç sarkma yoktu 12+5 olduk şimdi bile şiş ve sarkık boş kap takınca veya desteklı takınca bişi yok ama toplayıcı takınca sarkıyor ne yazıkki 😢🥺