kelebegimm07 16 haftalığım ve özellikle sabahları kalktığımda sancım oluyo alt tarafim çok acıyor kasıklarıma sancı kramp gibi birşeyler oluyor bu normal bı durum mu acaba yoksa kötü birşey mi vardır?
Seheraydin kelebegimm07 özellikle sabahları demişsiniz o kısma çok bir yorumda bulunamam fakat bende bahsettiğiniz semptomları yaşadım 17.haftada. Doktor kasılma olduğunu söyledi ve progestan fitil verdi. Tabi sizde belki başka bir durumda olabilir. Doktorunuza gitmenizde fayda olacaktır.
Glbskr kelebegimm07 suyu çok tüketiyormusunuz ben şuanfa 21 oldum bende çok oluyor bol su içince geçiyor yeni kontrolden geldim hamdolsun bi sıkıntı yok idrar yolu enfeksiyonundan olabilir bol su içmeyi deneyin 🌸
kelebegimm07 Seheraydin teşekkür ederim yürürken daha çok oluyo sancı gibi oturduğunda azalıyor sabahlarida idrarımı yaptıktan sonra rahatlıyorum alakası varmıdır onunla bilemedim