merve-shnbs Arkadaşlar ben 21. Haftamdayım bazen bebeği. Hareket etmiyor hatta karnımı sallıyorum baya uğraşıyorum yok tık vermiyor sizdede oluyor mu ben çok endişeleniyorum öyle olunca
34_21_23 merve-shnbs daha çok erken canım telaş yapma 😊 30 a yakın çok güzel her zaman hissedeceksin sabır 😊
Kubra3631 merve-shnbs eğer ilk gebelik işe hareketleri geç hissetmek normal 😊 16. Haftadan beri benim içimde maç yapıyor sanki 2. Gebeliğim benim ☺️
merve-shnbs Eceatesx okadar değişiyor ki bazen hiç durmuyor diyorum neden bukadar hareketli bazen asla hareket ettiremiyorum sanki inatlaşıyor 😀 anne olmak sürekli endişelenmekmiş bunu anladım
merve-shnbs PurpleTail Ben çok hissediyorum özellikle sırt üstü yatınca hiç durmuyor ama bazen ne yaparsam yapayım kımıldamıyor 😀
merve-shnbs 34_21_23 hergün kalkar kalmaz bi hareket etkinde rahatlayın diyorum gece sanki zarar vercekmişim gibi çok fazla paranoyak oldum 😀