Ayzetuka hicbir ismi bilmiyorum anlam olarak.ayrica gunes ismi çok ağır gelmez mi bebeğe.
Bu isimde tek tanidigm var ama bahtı pek güzel degil di. Söylemek istedim. Önerilerden hiçbirini secemedim çünkü ilk kez yazdığınız diğer isimleri görüyorum.cok yabancı geldi bana . Anlamlı olduğu ve anlam i içinize sineni koyun ben öyle yaptım.begendigim ismin anlamını okudum eşime.begendi suanlık o isim var ama değişeceğini sanmıyorum göbek adı bile belli prensesimin