emoselos Selam cici anneler bugün doktor kontrolümüz vardı şükür herşeyimiz normal çıktı %70 kız dedi ama kıyafet felan alma dedi net değil dedi aynı durumu yaşayan varmı 💕
Sirvanaydiner emoselos yaaa bende bugün ikili test için gittim pipisi gözüküyo sanki erkek bence ama bekle biraz daha dedi 🙈🙈
Mum56 Aynı şeyı banada dedıler bende daha hazırlık yapamadım sankı zaten hazırlık için biraz erken gıbı 😍😍😍
Mutlulugum Yanilma olabiliyor canim, bana 12 haftamda kiza benziyor 80% dedi, 20 haftamdayim oglum olucak insallah.🙏🏽😘💙
Deletedmom89 Bizde 12+6 da gittik %98 erkek dedi. Belde açı varmış o uzun olduğunda erkek oluyormuş yine de hazırlık yapmayın dedi. Cinsel organ daha gelişmezmiş zaten. Kız bebeklerinde yanılma payı oluyor bence yapmayın 🤓