Kızlar doğum yapalı 3 gün oldu. Bugün duşumu aldım. Bandajı açtım. Ev işleri yapmaya bile başladım. Ağır işler değil ama onlar 2 ay yasak☺️ Bebeğimede çok rahat bakıyorum. Bu yasaklarda ailesi yanında olmayacaklar korkmasın. Eşim ve ben çok güzel yetiyoruz birbirimize. Sizede moral olsun. Bunun harici bez söyliycem size. Prima pure care bebek bezini kullandım hastanede eve gelince e-bebek markasının baby me bezine başladım çok memnunum. Fiyatı inanılmaz uygun. Göstergesi var. Yumuşacık. Tavsiye ederim kızlar. Hastanede aptamil veriyorlar sütünüz gelmeyince inanın bebeği mahfediyor. Gaz ve kusma olarak. Ben yine e-bebekten frisolac gold mama almıştım uzun araştırmalar ile. Hastqneden kusuyır diye çıkarmayacakları kızım, 1 günde bu mama sayesinde kusma yaşamadı ve biz taburcu olabildik. Doktorları dinleseydim anne iç güdüsü ile yaklaşmasaydım şu an kusuyor diye midesini yıkayacak ve eve yollamayacaklardı. Bugün itibari ilede sütün geliyor. Tek yapacağınız hurma ve su bol bol. Biberon lansinoh yeni doğan kullanıyorum anne meme reddi yaşamadım