Ben burda okumuştum tarçın ve köri açılma yapıyor sancı yapıyor diye daha doğrusu bir anne normal doğum için tabak tabak körili şeyler yiyorum demişti ama ben kullanıyorum yemeklerime zaten çok keskin bir baharat öyle bol bol konmuyor bir çay kaşığı bile yetiyor bana