Kızlar daha 3 aylık hamıleyım normalde hafif ağrılı bel agrım vardı bırz ağır kldrdm o yuzdnmı bılmıyrm ama bel agrım çok şiddetlndı napıcamı bılemdm. Erkek cocuklrnda olur dyrlr ama çok agrıyr kızımda hıc olmamştı ilk defa yasıyrm bu durumu bilgisi olan varmı yardımcı olablrmı