vbaghirova Merhaba ben bugün üç kez test yaptım. Üçüde çift çizgi adetime daha 1 gün var. Sizce ola bilirmi hamilelik. İkinci çizgi ilkine göre biraz açık
Biranneadayiiii vbaghirova olabilir canım yeni gebelik olabilir 😊 testini atarsan daha iyi anlayabilirizz
2-prensesannesiii vbaghirova Ben 1 hafta varken yapmıştım iki çizgi çıkmıştı ama çok silikti 2 gün sonra tekrarladım daha koyu oldu