Aylardır dişimden perişan haldeydim enson dayanamaz duruma gelince doktorumdan onay alarak dişçiye gittim, 24 haftalık hamileyim suan, dün kanal tedavisine başladık, normal hastalara yapılan uyuşturucu iğneden yapmadı doktorum, hamileler için kullandığımız iğnenin içinde adrenalin yok dedi, adrenalin ani kalp çarpıntısı, damarlarda büzüşme yaptığı için size onu yapamam dedi,hamileler için yaptığı iğne cok geç uyuşma sağladı, ama diş doktorum o kadar mükemmel Bi insan ki, kazasız belasız atlattık şükür dün 😃 doğum yapana kadar her ay pansuman yapılacak, doğumdan 40 gun sonra işlemi sonlandırcam dedi