Kuzum11 Suni sancı şöyle kötü, böyle berabat diyenler olacaktır. Şöyle söyleyeyim. 2 normal doğum yaptım. Biri suni sancısız, biri suni sancılı. İkisinde de aşırı bir ağrı hissetmedim. Ağrı kişinin ağrı eşiğiyle alakalı. Bence suni sancıyı berbat bir şey olarak görenler muhtemelen kendi sancılarını çekselerdi onu da berbat olarak göreceklerdi. İstisnalar elbette vardır ama benim görüşüm bu yönde. (Bir de hiç açılması olmadan doğumu başlatılanların doğum süreci, açılması olanlara göre daha uzun sürdüğü için, suni sancı çok ağrılı bir süreç olarak geliyor onlara muhtemelen.)