Arkadaşlar, normal doğum sonrası bakım için hazırladığınız şeyler var mı? İngilizce kaynak çok var fakat deneyen var mıdır merak ediyorum 🙈 örneğin "padsicle" adını verdikleri pedleri soğuk tutacak aloevera ve witch hazel (cadı fındığı/hamamelis) içeren tarifler var. Herkes normal doğumdan önce haldır haldır bunları hazırlıyor, hatta kitler hazırlıyorlar kendilerine anneler. İçinde soğutucu spreyler, tuvalette temizlik için kullanmalık şişeler, kremler, pedler var bu kitlerin. Yani her şey bir yerde ^^ böyle bir şeyler hazırlayan varsa fikir paylaşabilir mi? Neler koydunuz kitlerin içine, bu padsicle lar işe yarar mı?
Padsicle hazırlamanın 3 yolu:
https://youtu.be/_WksdcJsw2c
Normal doğum yapmış anneler, öneriler lütfen?!