Adetime 1 gun kala test yaptım . Negatif😏
Ne zmn adet olurum yarın adet olacak gıbı hıssetmıyorum .göğüs hassasıyetim hala var. Aslında adet olacagımda1 hafta once göğüslerim şişer hassaslaşır 2-3 gun içinde geçer sonra adet olurdum . Bugun yaklasır 4-5 gundur göğüs hassasiyetim gecmedıgı için test yaptım negatıf cıktı. Gögüslerim böyleyken mk adet olcam . Anlamadım ilk kez çatlatma iğnesi kullandım bunlar onun etkısımı onuda anlamıyorum.