saligunu acik kahve akinti oldu. dr a gittim eski bi kanama disari atiyor dedi pruloton progestan.
cars baska hekime gittim. kanama alani yok. progestani 400mg ye cikardik ama karnima cok bastirdi ultrasonda
pers. ikindi vakti kipkirmizi akinti bosaldi acile gittim kanama alani yok tedavi aynen devam
eve dondum aksam yine idrarla beraber acik kirmizi kan gelince hamileligimi takip eden doktorima gittim hastaneye yattim. serum disinda estrofem basladik. progestan aynen devam..
ilk gun hep yattim altimdan aldilar kanama idrarla beraber geldi sadece kanama alani yine yok.
2.gun yani dun pıhtıatar bacagina arada dolan dediler bikackez wcye kalktim ama kahverengi hafif kirletiyodu bezimi nokta kadar bolgeler halinde
dun ciktim hastaneden araba sarrsti merdiven ciktim evde banyo yaptim derken hareket ettim evde de sikca wcye kalkiyorum geceden beri yogun camur kahvesi akinti vatlr genelde wc sonrasi atiyo icerden hissediyorum.
doktor rahmin hassas zayif tek bebegi zor tasicakken 2 tane vermis Allah dedi ama durumunu kotu görmüyorum kan yoksa korkma dedi ama icim rahat degil hafif adet sancisi oluyor yine doktoruma da mesaj attim cvp bekliyorum. buraya da icim rahatlamasi icin yaziyorum. dusuk oykusu disinda bebeğini saglikla tasiyan doguran annelerim bana moral verirmisiniz kafaya cok takiyorun