nikoland sizde ilk acemiliğinize gelmiş. Bn ilk evlendim calışıyorum temızlıge cagırdım iki abla geldi. Bnde cekınıyorum onlar gelmeden bn evi süpürdğm sildim tozlarımı aldım tuvaleti lavaboyu yıkadım. Eşim dedi ki sen yaptın ne kaldı kı zaten neden cagırıyorsun. Dedim kirli gormesinler evi. O zaman neden cagırıyorsun dedi karışma lütfen demiştim 😂 utanıyordum cunku. Geldiler evi vıleda ile sildiler bnde dikkatimi o cektı toz için camsil kullandılar. Onlar ben dedim zaten bn vileda ile siliyorum onalr eli ilr silmesi gerekıyor, camsille ben ufak tozları alıyorum gunluk kullanıyorum, su yapıp toz almaları lazım. Daha da cagırmadım. Snra arastırdım cevremdrn falan bir iki üç çağıra cagıra bende alıştım diyebılceklerımı dıyordum cekınmıyordum. Hemde tecrübe kazandım sımdıı bı abla var 3 seneyi geciyor. O bana alışı bende ona. Mükemmel temızlıyor. Köye falan gıttıgımde bıle evıme gelır temızler ben evde olmasam da. Temzılıgınıde begenıyorum kendı evı gıbı yapıyor. Oda oda gidiyor ben demeden her yerı yapıyor. Odalardan yerleri silip cıkıyor ama temızlık bittikten snra evine gitmeden son kez yerleri siliyor kuruyor ya halıları ben serıyorum ya o seriyor. Sizde alışırsınız ama bır daha o ablayı cagırmayın ☺️