Kızlar biliyoruz ki gebelikte temızllık yöntemlerine jilet ekleyen bi çok anne var bende onlardan biri olarak sizden tavsıye bekliyorum , daha az tahriş ve kasıntı yapan marka var mı bide kullanım sonrası için krem vs bişey kullanır mısnız . Aşiri kaşıntı oluyor ve cok rahatsız ediyor 🤦 tavsiyelerinizi bekliyorum