Bd21 mavsnz38_ benimde 6 günüm kaldı ve cokkkk korkuyorumm 😄 allah yardimcin olsun canım inşallah saglikla kucağına alirsin 🙏😊
sibelistannnn ben de yarın güzel kızımı kucağıma alacağım ama hiç korku yok müthiş heyecanliyim. anın tadını çıkaralım güzel düşünelim, herşey çok güzel olacak 🌸🌸🌸
esraizmirli mavsnz38_ sezeryandan korkmayın 17 gün önce doğum yaptım ilk 3 gün bir zorlanma oluyor o kadar sonra geçiyor sormak istediğiniz bişey olursa merak ettiğiniz cevaplarım ☺️ Sağlıkla alın kucagınıza inşallah 🌺
mavsnz38_ esraizmirli Allah analı babalı büyütsün sonda takılırken ağrıdı mı nasıl bir işlem o .. Ve Sezeryandsn çıkınca ne zaman ayıldınız odaya getirdiklerinde ayılmış mı oldunuz ..bebeği me zaman çıkartıyorlar odaya.banyo ne zaman yaptınız..Sezaryan dan çıkınca ne zaman yemek yediniz neler yediniz o gün uyuyabildiniz mi
Seymassrioglu mavsnz38_ hiç korkma 3 gün önce sezeryan oldum zorlanıyorsun sadece birazcık acıların oluyor ama yavrunu görünce geçiyor ✌️ sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz ☺️
mavsnz38_ Seymassrioglu Allah analı babalı büyütsün sonda takılırken ağrıdı mı nasıl bir işlem o .. Ve Sezeryandsn çıkınca ne zaman ayıldınız odaya getirdiklerinde ayılmış mı oldunuz ..bebeği me zaman çıkartıyorlar odaya.banyo ne zaman yaptınız..Sezaryan dan çıkınca ne zaman yemek yediniz neler yediniz o gün uyuyabildiniz mi
Premsescik mavsnz38_ sondaki uyustukdan sonra takıyorlar zaten çıkarırken de aci falan olmuyor yemekten daha çok gaz cikarmak için bn çay kuru incir vs onlardan yedim banyoyu evde yaptım bn gelince bebegide zaten sizden 2 dk önce odaya cikariyorlar
esraizmirli mavsnz38_ amin inşallah 🤲🏻 Sonda takılırken biraz acıyor evet ama abartılcak bir acı değil saniyelik bir olay yani spinal oldum ben belden uyuşturmalı baygın değildim her ana şahit oldum ☺️ Benim dikişlerim atılana kadar bebeğim benden önce odaya gelmişti sezeryandan 6 saat sonra yemek yiyip su içtim 2 gün hastanede kaldım 3. Gün eve geldim eve geldiğim an duş aldım ☺️