Mervee54 Kamile71 Bana doktorum idrar yolu enfeksiyonu için daha dün verdi fitil ve şase akıntım benimde var ama çok yoğun değil
Burcuckmk Kamile71 34. Haftada muayneye gittiğimde sordum akintim cok fazla dedim bu zamnlarda artmasi cok normal hatta ıslaklık bilr yaşicaksin çamaşırın biraz ıslanabilir ama xok fazla olursa gel dedi
ironbaby Hamilelikte akıntı normal diyorlardı, son haftalarda da artacağı söyleniyordu. 38.hafta çatı muayenesinde doktor akıntının tedavi edilmesi gerektiğini söyledi, fitil verdi üç günde bir kullanıyorum, travazol kremi de lavaboya gitmeden gitmeye.