halaycibasi bizim normal ikili taramadaki Ultrasonda her şey normal burun kemiği ve ense kalınlığı normal kan sonuçları da bugün çıktı Çarşamba günü doktoruma göstericem ama internette hiç referans aralığı yazmıyor normal değerleri merak ettim ,ama malesef bulamadım hep grafiksel yorumlar var ama e nabız da grafik gözükmüyor sadece kan sonucu gözüküyor papp ve free beta HCG var 🙄