Merhaba kızlar bi kac gundur tansiyonum düşüp duruyor büyük 94 kucuk 56 kalp atışı hızlanıyor bas dönmem oluyo ve çok halsizlesiyorum birden 30+4 gunluk hamileyim erken doğum riskimde var ilaçta kullanıyorum enfeksiyonumda çıkmıştı ilaç kullandım ama bi iki gun sonra yoğun gelmeye devam etti artık afedersiniz temizlerken bile yanma oluyo hafif katı bazen baya sıvı net sarı renk doktor en son gittigimde bayramdan sonra gel demisti yaşayan oldumu benim gibi.