gaamzee 26 haftalığım daha öncesinde karnımın üstünde sağında solunda hissederdim 1 haftadır hep kasık kısmında falan hissediyorum böle yaşayan oldumu acaba? Doktora gitmeme de 2 hafta var meraklandım ☹️
Seyma46-46 gaamzee benimde 25. 26. Haftalarda aşağıda hissediyordum çok baskı oluyordu şimdi yukarıda hissediyorum ara ara tabi kasıktada da hissettiğim oluyor. Normal yani
Whiteswan Ayni bende bazen gobegimin ustunde bazen asada kasiklarimda hatta oyle bi baski hisediyorum ki vajinamda cikcak gibi