Ezgice0 MKrasnic Baya zorlanıyor olmalısınız. Allah kabul etsin Ben şimdiden bile secdede toplu değil de yüz üstü biraz uzanır şekilde durabiliyorum. Namaz kılmaktan dolayı bir sorun olcağını sanmıyorum Rabbimiz korur bebeklerimizi ama insan korkuyor işte
nisafrkn Ezgice0 Normal asla kilamiyorum karnım ağzımda gibi oluyor sandalyede kılıyorum abdestimi de mecburen banyoda tabure de alıyorum
Burcuckmk Ezgice0 35. Haftadayim bu zmaana kadar normal kıldım bacaklarimi biraz açmam gerekiyordu ama artik oturarak kılıyorum çünkü eğilip kalkarken idrar kaçırcak gibi oluyorum vajinam çekiliyor boyle sanki
Gozdealpu Önüme Bi sandalyeyi ters dönderip koyuyorum. Sırt kısmına seccadeyi koyup başka sandalyede veya yatak kenarında oturarak kılıyorum. Yere tam otursam ayağa kalkamam secdeye de varamam. Ben kendime uygun böyle yöntem buldum.
buiyimi Ezgice0 27 haftalığım ayakta kılabiliyorum çok şükür ilk gebeliğimde oturarak kılıyordum son ay bundada böyle olur diye tahmin ediyorum
GKP22 Ezgice0 9 haftalık hamileyim 1 hafta oturarak kıldım çünkü başım dönüyordu ayağa kalkarken kendimi iyi hissetmeye başlayınca normal kılmaya devam ettim
Ezgice0 Burcuckmk hmm bu da bir seçenek bir de böyle deneyim bakalım rahat edicek miyim teşekkür ederim ☺️
PapatyaAnne_ 35 haftalığım bu zamana kadar hep ayakta kıldım çok şükür 5 hafta kaldı bakalım. Eğer zorlanmazsam devam inşaAllah 🤗🤗🤗
Zemirayda Ezgice0 ben taburemi duşakabinin içine koyuyorum oturarak alıyorum daha iyi oluyor tavsiye ederim
asyahumam Ezgice0 26 haftalıgim çok şükür normal ayakta kilabiliyorum 🙏 ama ilerleyen haftalarda nolur bilmiyorum kuran hocam zorlanırsan oturarak da kılabilirsin demişti