Kizlar 15 haftalik hamileyim 5 haftalikken öğrendim hamileligimi hamilelikten oncede vardı bagsur ama hamilelikte iyice basa bela oldu kizlar dr sicak suya oturabilirsin bele kadar gelmedigi sürece sorun yok dedi mecbura kalincq agriya dqyanamayinca 15 20 dk oturuyorum kalkiyorum ama icim icimi yiyor vicdan yapiyorum daflon tb kullanabilirsin dedi 2 dr da kullaniyorum mecbur ama napcami bilmiyorum kronik kabizim seneledir bagirsak sorunum var napcam ben bilmiyorum bebegime bisey oluyormudur cok üzülüyorum Allah im sana emanet diyorum oturuyorum suya