Merhaba arkadaşlar şuan hamileliğin 6+1. Günündeyim size sormak istediğim konu şu ki 5+3 te kese boyutu 5mm 6+0 da 11.5 mm olarak gözüktü size göre boyutlar normal mi ? Bu kadar aklıma takılmasının sebebi önceki hamileliğimin dış gebelikten dolayi sonlandirilması ve bu hamileligimde 5+3 e kadar hcg degerimin olmasi gerektigi kadar yükselmemesi yardimci olursaniz sevinirim