deletedmom31 Sağlıklı yeyip egzersizinizi yaptığınız sürece çok dert etmeyin bence. Ben de aynı durumdayım. Abur cubur vb hiç yemiyorum fast food anca aşerirsem yiyorum ev yemeği yemeye özen gösteriyorum korkumdan meyve bile çok fazla tüketmiyorum ama yine de alıyorum. Yalnız decavit kullanıyodum onu bıraktıktan sonra kilom sabit kaldı. Belki kullandığınız multivitamin bile yapıyo olabilir. Doğumdan sonra bol bol süt artırıcı içecekler içip, sütünüzü sık sık sağar ya da emzirirseniz aldığınız kilolar çok hızlı bir şekilde gidiyor. Vücut ne kadar çok süt yaparsa kilolar da o kadar hızlı bir şekilde gidiyor.