edaatceken Kızlar merhaba öncelikle. 9 haftalık hamileyim ve iki gündür mantar sebebiyle kaşıntıdan uyuyamıyorum. İlaç da kullanamıyorum haliyle. Bildiğiniz bir yöntem ya da hamileyken kullanılabilen bir ilaç var mı? Nolur yardım edin :(
Meless edaatceken doktoruna söyle canım o sana krem ve fitil verecektir gebeler için olanından. Maalesef ki ben hala çekiyorum fitil kullandığım zaman hafifliyor sonra tekrar yeniliyor. Gebelikte olurmuş doktorum öyle söyledi. Banyoda son suyuma sirke koyup suyla karıştırıp özel bölgemi yıkıyorum kaşıntıya iyi geliyor. Bu yöntemide doktorum önermişti
Hilalgk edaatceken bende 21. Haftadayım iki gün önce farkettiğim de doktora gittim fitil ve krem verdi şimdi daha iyim doktora görün canım bncede
Sumince edaatceken doktora görüneceğin vakte kadar bugun nöb. Eczaneden ''trosyd" krem almanı tavsiye ederim. Bende mantar ve kaşıntı için bunu kullanıyorum doktorum vermişti. En azından kontrole kadar rahatlatırr.
edaatceken Sumince gideceğim yarın fakat dayanılmaz bi hal aldı. Tamam teşekkür ederim hemen bulacağım ilaçtan :)
Meless edaatceken gebeliğe yönelik fitil zaten hiçbir zararını yaşamadım doktorun verirse tereddüt etmeden kullanabilirsin