Gulbahar1994 Kızlar merhaba, ben hollandada yaşıyorum ve burda ultrason çok çok Yapmıyorlar ve bu nedenle sorun var mı yok mu bilemiyorum, size şöyle anlatayım 28+1 haftalık hamileyim karnım küçük olduğu için bebeğim de küçükmüdür acaba die bugün doktora sordum oda saadece elleri ile karnıma dokunarak bebeğin olması gerektiğinden daha küçük olduğunu söyledi ama ultrasonda bakmadı. 30 haftada ultrason olucak ama ben çok endişeliyim sizce bebeğim küçükse eğer biyerinde bi problem varmıdır akıl gelişimini de etkiler mi küçük olması, çok korkuyorum bilgisi olan lütfen yazabilir mi😢🙏
sudamlasi Gulbahar1994 ilk defa duyuyorum öyle bişeyi ve saçma geldi açıkçası karnın boyutuyla alakası yoktur gelişiminden endişelenme bence ama neden ultrason muayenesi sık yapılmıyo ki orda
Zehragul Benim karnimi gören 6 7 aylik sanıyor ama bebeğim 3200 gramdi 38. haftada. Karin küçüklüğüyle bebeğin kilosunun bi alakası yok. Rahat olun. Sağlıklı olsun yeter
Eminetekin Alakası yok ben 7.5 aylık hamileyim karnım armut kadar anca hiç hamile gibi durmuyorum ama bebeğim gayet kilolu 👍🏻☺️ İnsanların dediklerini takma ama başka doktora gitmende de fayda var gibi 🤔 için rahat eder
Gulbahar1994 sudamlasi yok cnm burada biryere yazılınca devamlı oraya gitmek zorundasın biraz debişikler burda