Minicikkiz 9+1 kızlar. Doktoruma gidicem bir kaç güne ama burdanda bilgi edinmek istiyorum. Benim sürekli burnum tıkanıyor. Nefes alamıyorum Bazen nefesim daraliyo. Bunu yaşayan var mı ? Bu normal mi sizce. ?
mlkkk Minicikkiz artan östrojen hormonundan kaynaklı burun damarları genişliyor salgılaması artıyor o yüzden grip gibi burun tıkanıklığı yaşanan normal canım gebelik gribi deniliyor serum fizyolojikle burnunu temizleyip nemlendirebilirsin
ysmn_kck17 Minicikkiz Evet çok normal ara ara burun kanaması da yaşayabilirsin merak etme . Bende yaşadım netten baktım hamilelik nezlesi diye geçiyor .
Minicikkiz mlkkk İnsan korkuyo ister istemez. Teşekkür ederim bir doktoruma sorayım nasıl yapmam gerektiğini.
Minicikkiz ysmn_kck17 Bende internetten baktım ama yinede yaşayanlar bilir diye sormak istedim. Yani şaşırdım acikcasi. Kendimden şüphe etmeye başladım bebeğime yansiyicak diye . İnşallah çözüm bulunur 🥰
ysmn_kck17 Minicikkiz Kendi kendine geçiyor malesef 😊 hatta son tremestir döneminde bile tekrarlayabilir merk etme 😊
Minicikkiz Aslisila A a geçen esimde telefonda söyledi polen alarjin mi var diye. Bende hayır dedim. Ama polen alerjisi ne onu bile bilmiyorum. Olabilir aslında 😊 ben araştırayım yinede
Burcu4135 Minicikkiz evet cok normal 19+3 üm bayadır burnum tıkalı bırnumdan cok rahat nefes alamıyorum. Tuzlu su cek istersen burnuna iyi geliyor. Doktora gidince de anlatırsın muhtemelen okyanus suyu falan önerecek. Ben 1 hafta once gittim unuttum sormayı.
dlrertn Minicikkiz hamilelikte burun tıkanıklığı oluyor sebebini bilmiyorum ama sık rastlanan bir durum endişe edilecek birşey yok. Ben odama tuz lambası aldım faydasını da gördüm