Özel hastaneye gitmiştim ebe ilgileniyor genelde o geliyor bakıyor açılmaya doktor arada uğruyor. Doğumda da aynı şekilde ebe daha çok aktifti ıkınamadım karnıma bastırdı kafası gözüktüğü an doktor da devreye girdi. Doktorun aktif olduğu tek yer bebeğin tamamen çıkması ve dikişlerim oldu.